 |
www.gpzed.fora.pl PAMIĘTAMY O TOBIE KOLEGO I BRACIE!*
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlody GPZ
Administrator

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: from hall
|
Wysłany: Sob 20:18, 10 Lis 2007 Temat postu: wyklad na temat pionowania. |
|
|
ruszajac troche nasze wesole forum.............
postanowilem udzielic troche dobrych rad braciom szlachcicom rajderom.jako mlody rajder ale z najdluzszym.........starzem pionowania(gumowania,stawiania na kolo,badz stuntu) na ponizszym przezroczu sprubuje opisac postawe rajdera walczacego z moca silnika, oporami powietrza, strachem....i zuzyciem spalania motocykla.
[link widoczny dla zalogowanych]
By [link widoczny dla zalogowanych]
1.
postawa rajdera.obecna postawa prezentuje sylwetke wyprostowana,lekko zgarbiona,stawiajaca czolo mocnym oporom wiatru.
podkreslajac wyraz twarzy...rajder jest skupiony i bacznie nasluchuje jeku silnika jaki wydobywa sie spod baku paliwa,jest on przygotowany do nagłego awaryjnego zeskoczenia z motocykla badz pozdrowienia grupki fanów podziwiajacych jego wspanialy wyczyn.
2.
w punkcie drugim chciałem zwrócić uwage na stabilnie postawiona noge lewa na kierunkowskazie uginajacym sie od masy rajdera przełożonej na lewa noge, prosze zwrócic uwage na położenie stopy ponieważ jest to bardzo ważnym czynnikiem technicznym.
3.
punkt trzeci przedstawia pionowe odchylenia motocykla po jakze ciezkim spionowaniu go,doswiadczony radjer potrafi wychylic swoja maszyne na bardzo duze katy do tylu,niestety mamy tu doczynienia z tlumanem który dopiero sie uczy i pcha sie ewidentnie do gipsu.
4.
w punkcie czwartym przedstawione jest odchylenie poziome.obrazuje ono niebywala walke z przeciążeniami jakie panuja podczas tej bardzo trudnej i niebezpiecznej ewolucji,prosze sobie wyobrazic mocniejszy podmuch wiatru badz tez odetkanie sie jednej z dysz w gazniku.moglo by to byc powodem niebywalych problemów rajdera,doprowadzilo by to do zbyt wielkiego odchylenia kąta prowadzenia i naglego opuszczenia maszyny.
5.
zawartosc tego punktu jest bezsensu ponieważ nijak ma sie wlaczone swiatlo do trudnej ewolucji wykonywnej przez rajdera,jednak w tym modelu radze zakleic lampe tasma dookola aby zapobiec wypadnieciu wklady szklanego okraglego,a pozniejszej wizycie wsklepie z czesciami motocyklowymi.
6.
prosze zwrócic uwage na wzrok rajdera!!jest on skupiony pozorny nie zezowaty,obserwuje bacznie wskazuwki obrotomierza i prektosciomierza,zachowuje szczególną uwage i kontroluje sytuacje dookoła siebie,aby wrazi potrzeby zachowac sie tak jak to opisano w koncówce pkt.1.
ps.prosze zwrócic uwage na czerwone kropki które zaznaczono na egzemplazu testowym,sa to miejsca najbardziej wychromowane i skupiajace swiatło,slużą one do oslepienia niebezbiecznych przeciwników rajdera,takich jak:blondynki,mohery,pedaly,M.O,Zomo,Ormo,i wojownicy dzedaj.
dodac chce ze fotograf nie nadazyl za naszym rajderem ktura smigal bardzo szybko!!wkoncu to 2T.!!
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytania tego naprawde swietnego wykladu który ma wazne znaczenie w technice pionowania,gumowania,badz stuntu.
wykladu udzielil znakomity profesor w jezdzie na jednym kole egzempalzem Jawa 350 TS. serdeczne podziekowania dla sebastiana bilskiego!!dziekujemy i pozdrawiamy,dolaczajac zyczenia wzmocnionych zebatek zdawczych i lustrek stawiajacych mniejszy opor powietrza.
redakcja GPZ.fora.pl
10.11.2007
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody GPZ dnia Nie 0:46, 11 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermit79
Administrator

Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 20:37, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
świetny wykład.
czytałem i bede próbował swoim fordem to zrobić , spadł snieg wiec beda mniejsze opory wiec mozliwe jutro mi sie uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlody GPZ
Administrator

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: from hall
|
Wysłany: Nie 0:44, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
lecz to jeszce nie koniec....redakcja gpzed.fora.pl poluje na kolejnych czolowych twardzieli polskiego fristajlu!! nastepny wywiad...niespodzianka!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
angst1111
nowicjusz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 1:01, 17 Lis 2007 Temat postu: buhaha |
|
|
postaw twingolota na kolo to pogadamy przy browarze.
Na mój gust "we-ze ha-zman lalechet"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlody GPZ
Administrator

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: from hall
|
Wysłany: Sob 9:23, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
postawilbym twojego zabojada na kolo tylko obawiam sie ze przy opadzie zlamal by sie w pol,na progach w miejscu gdzie ostatnio pchales cegly na wzmocnienie!!ale spoko!!sprubowac zawsze mozna.!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|